Pengikut

Selasa, 12 April 2011

SedIh,PenInk,wnDu..........SAkiT...!!!!

alhamdulillah....smpai jgak aku kat melaka...huhu....sronok seyh!!!aku smpai mlake jumaat lpaz....tp sknk bwu update..haha....terlewat lak!!!tpew2 kowg x mrah kan kan???wah!"kan kan"..da tru my LOve daa.....haha...hmm...aku smpai snie jumaat ptg tp my love x aw pown yg ak na blek sbb ak x bg tw dye....sjew na wat SURPRISE!!!!!mcm eric lorh..huhu....tp da na maghrib mcm tu..dye pat taw lak yg aku da adew kat mlake...x jd la surprise aku tuwh...sdyh jew bnyi nyew... :) ...mlm tuwh apew lg...dua mnggu beb aku kat mlake...GIAn!!na men ftsal lhaa......btowl2 aku balon men mlm tuwh...hahaha....smpai dmam la aku...huhu....esok nyew aku bngun tdow...mlew2 ase pening pale jew...."ok ag nie,x yah mkn obt"..degil arkk???bak kata my love pown  "DDY NIE DEGIL KAN?????huhu...ary tu ugk adew knduri dpn uma aku nie...knduri kesyukuran jew....uma my love pny mak ankat kowt???cmtu la dye ckp kat aku.....huhu...lpew!hmm...tp dye adew blaja keta....jd ptg bwu dye g uma knduri tuwh....x jmpe la dye lg...wndu sgt2....mak aku bz tlong dr pg...rmai guk la owg tlong2 nie...aku???duk uma lyn PS jew ckop..hahahaha...<malaz na tlong tp Rajin na tngok>huhu.....knduri dye mula dlm kowl 5 cmtu....my love pown dtg nun ibu dye....1st time dye na jmpew mak aku nie....hhaha....."tkowt glew"dye ckp cmtu.....apew yg tkowt nyew???len la mak aku tuwh singa!!!hahaha......ayh nun mak aku pnggil aku suh mkn kat c2...tp aku na sbb...LAok dye pdas2..huhu...shhhhh!!!!jgn ctew kat owg taw...hhuhu...aku g men bola jew ptg tuwh...aku na kua uma jew...tnpak la my love....tngok dr jaoh cmtu jew.....sgan aku na g jmpe dye sbb rmai owg..huhu....aku blek jew dr men bola....npak my love nun mak aku bsuh periok,pnggan n mcm2 ag....singgah la jup kat my love tuwh...tngok jew dye wat kjew....wndu nie tp na wt cmne..dye bz....huhu....blek uma jew...pale aku msih pening ag.....x ilang2....hmm....esok nyew....my fmily ajk aku g mydin n pc fair kat MITc...bngon jew pg tuwh...pale aku lg btmbah pnink n bdan pown ase cum x sehat jew....tp aku x bg taw mak aku sbb nt dye x bg aku ikowt g pc fair tuwh...huhu....aku na g pc fair tuwh sbb na crik mcm2...jd..aku wt2 sEhat jew la...smpai mydin...aku msih larat lg na brjalan....na tnggu mak aku crik brg dpor pnye la lmew....tpakse la menunggu jew....msew na g pc fair tu lak aku da pnink sgt...na jln pown da x lrt...ayh aku g bli obt kat mydin alek...beli panadol actifast!!pastu ayh aku tye...ko ok x nie???dgn prasaan na pg pc fair tu ugk...aku ckp...ok JEW!!!!haha.....smpai snew...men rmai ag owg...sesak sngt!tbe2 rse na muntah lak....ADUH!!!!nseb aku ly than...wat x aw jew....jln pown da x btowl tp smpt text my love...ckp kat dye yg aku pnink n na muntah...huhu....MENGADU tuwh...huhu....dye suh aku mkn obt n bagai bagai larh..huhu....ayh aku jew yg bli kat pc fair tu...aku x jd bli sbb pale da pnink glew n x pat pk papew...sdyh2....tpew..akn dtg adew ag....aku blek jew...bdan da pnas...nseb da smpai uma...ley la rest....dua ary guk arr dmam tuwh...gara2 ftsal n RNDOOO kowt...haha...tp ary isnin aku pat jmpe dyew....lpak kat uma my love....LUA EAK!!!huhu...borak nun dye.....tp x puas....dua minggu x jmpe...borak kjap jew....dlm keadaan demam cmtu...ptg tuwh aku g men bola ugk...haha..sbb aku ingat da ok..bdan pown x bpew pnas sgt....mlm tuwh knew la mkn obt guk..klu x my love mrah...esok nyew....aku knew pasti kan yg aku towl2 sehat sbb mlm tu nt adew ftsal....haha....jd aku dok uma jew...ptg cm biase..kua guk g main bola...mlm gk g men ftsal....mase aku na kua uma g men ftsal tuwh...aku tngok cuaca mcm x mengizinkan....tp aku grak guk...aku pk klu x dew owg aku troz balik jew....tngok2 rmai....dye owg kata men kjap pown jd la sblom ujan....da syok2 men..tbe2 ujan lak....aku yg bwu bek dmam nie..troz kan jew men....gian glew...haha...sumew men dlm ujan....smpai kuyup....bju bsah bkan peloh...Air ujan..haha....mmg best..men glak2 jew...huhu....blek uma jew...1st bnde yg aku na wt ialah kol my love...tp!!!aku x aw yg dye marah....mmg slah aku...aku x bg tw dye yg aku na men ftsal....n aku x jgew ksihatan aku....dye mrh sgt tp dye adew glak guk kowt??huhu....hmm...npew dye nanges mlm tuwh???aku adew slh ckp kew????sdyh sgt2 aku mlm tuwh....aku x na ckp kat dye..yg kesedihan dye membwkan aku lg sdih dr dye....bkan dye sowg jew yg mnitis air mata....aku byk pk mlm tuwh...tp ak x na ckp kat dye...ilang la macho aku..HAHAHAA.....yew..sku syg dye sgt2...aku arap aku x khlangan dye....dye lbey pnting dr kesihatan aku.....dye penyeri idop aku....dye la segala2 bg aku....SYG BBY SGT2!!!!!!!!!!!jgn sdyh2 ea yunk.....mintak maaf sbb byk buat awk sdyh!!!!hmm.. :'(....soe arr...ending blog nie dgn kesedihan....huhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan